Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Maksutavat
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Mikäli valitsit toimitustavaksi “Nouto myymälästä” ja tuotteet on jo maksettu verkkopankissa tai luottokortilla, tuotteet voi noutaa veloituksetta Käsityökortteli – Kehräsaaren kaupasta Tampereelta. Saat erillisen ilmoituksen kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot
Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf
Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa
Toimitukset ja toimituskulut
Tilaukset lähetetään 1-4 arkipäivässä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu emmekä pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa. Joissain tuotteissa (tilauksesta valmistettavat) saattaa olla poikkeuksellisesti pidempi toimitusaika. Tällaisessa tapauksessa poikkeuksellinen toimitusaika on nähtävissä tuotteen kuvauksen yhteydessä.
Ostoskori laskee automaattisesti toimituskulut, jolloin voit tarkastella toimituskuluja ennen tilausta. Toimitus kirjeenä tai Pikkupaketti jaettuna postilaatikkoosi 4,50 €. Postipaketti 6,90 € ja Matkahuollon XXS-paketti 4,00 €. Ovelle toimitus 11,90 €. Toimitusta on mahdollisuus seurata seurantakoodilla. Paketin noutopisteen pääsee valitsemaan ostoskorissa. Varmistathan että valitsemasi noutopiste on oikea ja paikkaan on vapaa pääsy(ei esimerkiksi yksityiset kerrostalorappujen noutopisteet). Verkkokauppiaasta johtumattomista syistä paketti saattaa ohjautua eri toimipisteeseen, kuin valitsemasi toimipiste. Verkkokauppias ei vastaa paketin uudelleenohjaamisesta aiheutuvista kuluista, mikäli verkkokauppias on lähettänyt paketin asiakkaan antamien tietojen ja valitseman noutopisteen perusteella. Yli 50 euron tilauksissa ilmainen toimitus(paitsi Ovelle-toimitus).
Tuotteen palautusoikeus
Jos et ole jostain syystä tyytyväinen vastaanottamiisi tuotteisiin, ota meihin yhteyttä 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta sähköpostitse annukka@lempiriepu.fi. Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian. Saat sähköpostitse toimintaohjeet tuotteen palauttamiseen.
Jos toimitettu tuote on väärä tai virheellinen, asiakkaalle hyvitetään palautuskulut edullisimman lähetystavan mukaan ja Lempiriepu vastaa korvaavan tuotteen toimituskuluista. Pääsääntöisesti palautusten tai tuotevaihdon toimituskuluista vastaa asiakas. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Lunastamaton paketti ei ole palautus. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske erikseen asiakkaan tilauksesta valmistettuja mittatilaustuotteita.
Maksunpalautukset
Maksu palautetaan Suomen kuluttajasuojalain mukaisesti 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen saavuttua, edellyttäen kuitenkin että tuote on saapunut myyjälle myyjän ohjeiden mukaisesti.
Tuotevirheen korjaaminen
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta annukka@lempiriepu.fi
- Puhelimella 0400511731
Yrityksen yhteystiedot: Nunnun Oy, Y-3284466-2, Moisiontie 9, 33480 Ylöjärvi (ei asiakaskäntiä)